Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, motorlu araçların trafiğe çıkış ve denetim süreçlerini kolaylaştıracak yeni bir düzenleme yaptı. Düzenleme ile birlikte, sıfır araçların tescil belgeleri artık tamamen dijital ortamda Noterler Birliği ile paylaşılacak.
7 Temmuz’da yasaklanıyor!