Bursa'nın Yıldırım ilçesinde ev sahibi olma hayali kuran bir vatandaşın yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre eşi tarafından temizlik sırasında yanlışlıkla çöpe atıldı. Olayın ardından polis, belediye ekipleri ve mahalle sakinleri kayıp altınları bulmak için seferber olurken, güvenlik kameraları incelemeye alındı. Altınların akıbeti ise merak konusu oldu.
Çöp sandı, serveti çöpe attı: İlçe seferber oldu!
Çöp sandı, serveti çöpe attı: İlçe seferber oldu!